کودکان


امروزه اکثر برندهای بزرگ دنیا، باهدف جلب مشارکت و اعمال نظرات مخاطبان رده سنی کودک و نوجوان در ساختارهای تصمیم­‌گیری، تولیدی و خدماتی خود اقدام به تشکیل گروه‌هایی متشکل از رده‌های سنی زیر ۱۸ سال می‌نمایند و کلیه برنامه‌­ها و اهداف خود را مورد رصد و بازبینی این گروه قرار می‌دهند و در نهایت از نظرات آنان استفاده می‌کنند. گروه صنایع غذایی نامی‌نو نیز با توجه به استقبال رده‏‌های سنی کودک و نوجوان از محصولات خود، اقدام به تشکیل گروهی شاهد متشکل از نوجوانان رده سنی زیر ۱۴ سال نموده و فعالیت‏‌های مرتبط خود را با مشارکت این گروه پایش و به نتیجه می‌رساند. این مهم علاوه بر کسب نظرات مشورتی نوجوانان علاقه‌مند، رفتاری در خصوص ایفای نقش در حوزه مسئولیت‏‌های اجتماعی نامی‌نو نیز می‌باشد. این فرصت برای دانش‏ آموزان حاضر به عنوان تجرب ه‏ای شیرین و محفلی بر نمایش استعدادها و توانایی‏های ایشان محسوب می‏ گردد.

همکاری دوستان نوجوان، دستاوردهای بسیار خوبی را برای نامی‌نو در بر داشت که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

اصلاح و بهینه سازی کاراکتر و شخصیت نامی‌نو

طراحی و تولید چندین کلیپ ویدیویی مرتبط با حوزه کودک

طراحی و تولید جینگل‌های صوتی و ریتم و ملودی‌های تبلیغاتی

سناریو نویسی و پیش طرح تولید بازی‌های موبایلی

ذائقه شناسی مخاطب رده سنی زیر ۱۴ سال از محصولات نامی‌نو

همکاری و حضور در نمایشگاه تکنولوژی آموزشی مدارس

مشارکت در ساخت سناریو و فیلم‌نامه تاریخچه نامی‌نو

برگزاری مسابقات مختلف (نقاشی، بازی و غیره) برای رده‌های سنی کودک و نوجوان